Postup pri reklamácii

Zjednodušený postup

 

  1. Vyplníte formulár nižšie.
  2. Po vyplnení formuláru Vám potvrdíme prijatie do 24 hodín a pokúsime sa problém vyriešiť na diaľku. (či nie je problém len v nastavení a podobne)
  3. Ak sa problém nepodarí vyriešiť na diaľku, zásielku bude potrebné poslať na našu adresu.
  4. Pokyny na odoslanie tovaru k nám Vám pošleme aj e-mailom.
  5. Odošlete k nám tovar na reklamáciu.

Nie je potrebné tlačiť formulár, objednávku ani faktúru. Stačí viditeľne označiť zásielku číslom Vašej objednávky (nájdete aj v e-maily) alebo číslom faktúry. Ak ste vyplnili formulár, všetky tieto dokumenty si už v systéme dohľadáme.

Dôležité informácie ešte pred vyplnením formulára:

  • Je potrebné dodať celý obsah tovaru (okrem napr. použitých hlavíc na kefku a podobne), najlepšie aj s pôvodným balením (nie je podmienkou), pre prípad výmeny tovaru či vrátenia peňazí, aby nebolo potrebné opätovne odosielať chýbajúce časti tovaru.
  • V prípade vrátenia peňazí odosielame peniaze len prevodom na účet, preto je potrebné vyplniť aj IBAN. Tovar poslaný k nám na dobierku nepreberáme.
  • Pred odoslaním sa uistite, že zariadenie je odpárované z aplikácie (ak zariadenie takúto možnosť ponúka), neobsahuje žiadne heslo a podobne. V opačnom prípade bude tovar vrátený naspäť.
  • Reklamácie sa snažíme vyriešiť čo možno najrýchlejšie, najneskôr však do 30 kalendárných dní.

Aktuálne nie je možné priniesť zásielku osobne.

V prípade, ak neviete nájsť faktúru ani číslo objednávky, skúste ju vyhľadať v prílohe e-mailu o potvrdení objednávky alebo nás kontaktujte e-mailom.

Kompletné znenie reklamačného poriadku nájdete po kliknutí sem.

Reklamačný formulár

Reklamácia

Kupujúci


Tovar som zakúpil cez e-shop: mistores.sk


Vyjadrenie predávajúceho:

(vypĺňa predávajúci)