Postup pri reklamácii

Zjednodušený postup

  1. Vyplníte formulár nižšie a zašlete fotografie reklamovaného tovaru.
  2. Po vyplnení formuláru Vám bezodkladne potvrdíme prijatie, najneskôr do 24 hodín, spolu s informáciou o lehote odstránenia vady a pokúsime sa problém vyriešiť na diaľku. (či nie je problém len v nastavení a podobne)
  3. Ak sa problém nepodarí vyriešiť na diaľku, zásielku bude potrebné poslať na našu adresu.
  4. Pokyny na odoslanie tovaru k nám Vám pošleme aj e-mailom.
  5. Odošlete k nám tovar na reklamáciu.

Nie je potrebné tlačiť formulár, objednávku ani faktúru. Stačí viditeľne označiť zásielku číslom Vašej objednávky (nájdete aj v e-maily) alebo číslom faktúry. Ak ste vyplnili formulár, všetky tieto dokumenty si už v systéme dohľadáme.

Dôležité informácie ešte pred vyplnením formulára:

  • Je potrebné dodať celý obsah tovaru (okrem napr. použitých hlavíc na kefku a podobne), najlepšie aj s pôvodným balením (nie je podmienkou), pre prípad výmeny tovaru či vrátenia peňazí, aby nebolo potrebné opätovne odosielať chýbajúce časti tovaru.
  • V prípade vrátenia peňazí odosielame peniaze len prevodom na účet, preto je potrebné vyplniť aj IBAN. Tovar poslaný k nám na dobierku nepreberáme.
  • Pred odoslaním sa uistite, že zariadenie je odpárované z aplikácie (ak zariadenie takúto možnosť ponúka), neobsahuje žiadne heslo a podobne. V opačnom prípade bude tovar vrátený naspäť.
  • Reklamácie sa snažíme vyriešiť čo možno najrýchlejšie, najneskôr však do 30 kalendárnych dní, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý nemôžeme ovplyvniť.

Aktuálne nie je možné priniesť zásielku osobne.

V prípade, ak neviete nájsť faktúru ani číslo objednávky, skúste ju vyhľadať v prílohe e-mailu o potvrdení objednávky alebo nás kontaktujte e-mailom.

Kompletné znenie reklamačného poriadku nájdete po kliknutí sem.

Reklamačný formulár

Reklamácia

Kupujúci


Tovar som zakúpil cez e-shop: mistores.sk


Vyjadrenie predávajúceho:

(vypĺňa predávajúci)