Postup pri reklamácii

V prípade reklamácie tovaru sme pre Vás pripravili jednoduchý postup.

Pripravte si potrebné dokumenty:

Odporúčame odoslať celý obsah tovaru, najlepšie aj s pôvodným balením (nie je podmienkou), pre prípad výmeny tovaru či vrátenia peňazí, aby nebolo potrebné opätovne odosielať chýbajúce časti tovaru.

V prípade vrátenia peňazí odosielame peniaze len prevodom na účet, preto je potrebné vyplniť aj IBAN.

Zásielku odošlite na adresu:

Júlie Nagyová – ITS

Tr. SNP 88

04011 Košice

Nie je možné priniesť zásielku osobne.

V prípade, ak neviete nájsť faktúru alebo záručný list, skúste ju vyhľadať v prílohe e-mailu o potvrdení objednávky alebo nás kontaktujte e-mailom.

Kompletné znenie reklamačného poriadku nájdete v obchodných podmienkach.