Postup pri reklamácii

Neprijímame reklamácie produktov zakúpených inde ako v našom e-shope mistores.sk.

V prípade reklamácie tovaru, prosíme postupujte podľa pokynov nižšie:

  • Spolu s tovarom pribaľte aj faktúru alebo číslo objednávky (nájdete v emaily)
  • Vyplnený reklamačný formulár

Odporúčame odoslať celý obsah tovaru, najlepšie aj s pôvodným balením (nie je podmienkou), pre prípad výmeny tovaru či vrátenia peňazí, aby nebolo potrebné opätovne odosielať chýbajúce časti tovaru.

V prípade vrátenia peňazí odosielame peniaze len prevodom na účet, preto je potrebné vyplniť aj IBAN. Tovar poslaný na dobierku nepreberáme.

Pred odoslaním sa uistite, že zariadenie je odpárované z aplikácie (ak zariadenie takúto možnosť ponúka), neobsahuje žiadne heslo a podobne. V opačnom prípade bude tovar vrátený naspäť.

Zásielku odošlite na adresu:

Júlie Nagyová – ITS

Tr. SNP 88

04011 Košice

Aktuálne nie je možné priniesť zásielku osobne.

Reklamácie sa snažíme vyriešiť čo možno najrýchlejšie, najneskôr však do 30 kalendárných dní.

V prípade, ak neviete nájsť faktúru alebo záručný list, skúste ju vyhľadať v prílohe e-mailu o potvrdení objednávky alebo nás kontaktujte e-mailom.

Kompletné znenie reklamačného poriadku nájdete v obchodných podmienkach.