Dark Light

Často kladené otázky (FAQ)

Aktualizované 12. februára 2018

1) Rozváža miStores.sk tovar po celom Slovensku?

Áno, rozvoz je zaistený po celom Slovensku.

2) Aká je cena za dopravu?

Cena za dopravu závisí od druhu, hmotnosti a rozmerov objednaného tovaru:

Nemusíte sa báť, že pri objednávaní dopravy urobíte chybu. Spôsob dopravy, ktorý je pre vami vybraný tovar nevhodný, vám webová stránka v kroku „výber dopravy“ neponúkne.

Cena za dopravu je vždy účtovaná za celú objednávku bez ohľadu na to, koľko položiek obsahuje.

Cenník a spôsob dopravy nájdete po kliknutí sem.

3) Doprava zadarmo

Dopravu zadarmo ponúkame pri vybraných produktoch alebo v rámci našich špeciálnych akcií.

4) Kde si môžem tovar vyzdvihnúť osobne?

Tovar je možné osobne vyzdvihnúť len prostredníctvom zásielkovne.

5) Môžem si tovar v predajni zakúpiť bez objednávky na internete?

Aktuálne neprevádzkujeme žiadne kamenné obchody. Prijímame len objednávky prostredníctvom e-shop mistores.sk

6) Kedy budem mať tovar doma, ak je tovar skladom a objednám si ho s dopravou domov?

V závislosti od zvolenej dopravy a času objednávky. Objednávky produktov, ktoré sú skladom a zrealizované do 14:00 väčšinou odosielam v deň objednania. Ak je zvolená platba bankovým prevodom, tak až po pripísaní platby na náš účet. Aktuálne informácie o dodaní nájdete na stránke https://www.mistores.sk/pomocnik/doprava-a-platba/

7) Ako mám postupovať pri reklamácii?

8) Aká je lehota na vybavenie reklamácie?

Každú reklamáciu sa snažíme vybaviť v čo najkratšom čase.

Lehota pre kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom je 30 dní.

Vprípade, ak je kupujúcim osoba zapísaná v obchodnom registri:

  • osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia
  • osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov
  • fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu je lehota 60 dní.

V prípade nepracovného dňa sa predlžuje doba vybavenia reklamácie na prvý nasledujúci pracovný deň.

Podľa § 122 ods. 1 zák. č. 40/1964 Zb Občianskeho zákonníka: lehota určená podľa dní sa začína dňom, ktorý nasleduje po udalosti, ktorá je rozhodujúca pre jej začiatok. Podľa § 122 ods. 3 zák. č. 40/1964 Zb Občiansky zákonník ak posledný deň lehoty pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok, je posledným dňom lehoty najbližší nasledujúci pracovný deň.

9) Predlžuje sa záruka na výrobok o dobu, počas ktorej bola riešená reklamácia?

Áno, nie však o viac ako 30 dní pri jednej reklamácii. V prípade viacerých reklamácií na výrobok sa uvedená doba sčíta.

Ak je výrobok vymenený, plynie zákazníkovi nová záručná doba.

10) Ručíte za dáta, ktoré sa nachádzajú v reklamovanom výrobku (notebooku, mobile, tablete…)?

Za stratu dát neručíme, odporúčame zákazníkom, aby si vo vlastnom záujme všetky dáta zálohovali.